סוף סוף…

סוף סוף פיניתי זמן, סוף סוף החלטתי מה בא לי לכתוב. וזה לא היה פשוט כי כמו שעוד תגלו הבלוג הזה ממש כמו החיים שלי הוא multi tasking, מה שאומר שיש לי נטיה להתעסק בכמה (וכמה ) דברים במקביל, לפעמים לא לסיים אותם עד הסוף (ושוב סליחה לבעלי שעוד תכירו). בקיצור החיים שלי מורכבים מתמרון בין 3 ילדים (טוב,2 ותינוקת…), בעל אחד, 2 חתולים, חברים (בדיוק כמה שצריך), לא מעט תחביבים לא ממומשים. כרגע בחופשת לידה ועוד מעט יתווסף לרשימה גם חיפוש עבודה. אז מה הרעיון של הבלוג הזה?בזמן האחרון יוצא לי לראות בטלויזיה כמויות של תוכניות על אנשים שעושים ותורמים בקהילות שבהן הם חיים. (המיליונר הסודי, הסרט המדהים "תעביר את זה הלאה") אז חשבתי לעצמי שמיליונרית אני לא (עדיין), אבל תורמת לנזקקים מדי פעם, גם בגדים וגם כסף כשאפשר, ואני שומעת על המון אנשים שעושים דברים מדהימים בשביל אחרים אז חשבתי – זה משהו שאני רוצה לכתוב עליו.

וחוץ מזה בתור אחת שיש לה תמיד מה להגיד בערך על כל דבר למה לא לנצל את זה ולכתוב בערך על כל דבר?

טוב, אז זאת אני, ואתם ממש, אבל ממש מוזמנים: להגיב (שאני אדע שהייתם פה…), לספר על כל מיני דברים טובים שעשיתם, על אנשים שצריכים שיעשן משהו טוב בשבילם, ובגלל שזה הבלוג שלי אז תאלצו גם לשמוע אותי מקטרת קצת על החיים, משתפת אתכם בתובנות שלי ושאר ירקות..טוב, תינוקת בת חודש וחצי זקוקה לי. ביי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על סוף סוף…

  1. מאיה אדרי הגיב:

    אוצרות.
    איך לא גילינו אותם אז???

להשאיר תגובה

