את מכינה עוגה, נכון?

טוב, אז אני אוהבת לאפות, וכולם יודעים את זה. במיוחד עם הנטיה שלי לא לאכול את העוגות שאני אופה ולחלק אותן. או לשלוח אותן עם בעלי לחברים. אז סוף השנה בגן הגיע ולכבוד פעילות הסיום שמתקיימת בערב בבריכה נתלית אחר כבוד בגן רשימה ובה כל הורה מתבקש לבחור מה הוא מכין. וכדי לעשות הכל פשוט הגננת כבר בחרה מראש את התפריט ואנחנו ההורים נרשמים ליד המאכל שאנחנו בוחרים להביא. אז דווקא באותו יום הלך בעלי להביא את הילדים. ושכח שאני קצת חולת שליטה והכי הגיוני היה שהוא יתקשר בעודו עומד מול הלוח ויקריא לי את הרשימה ואני אבחר ממנה מה בא לי. (אני זו שמכינה כן?) וכך יצא שבעלי היקר בחר שאני אכין עוגה. לא שזה סיפור להכין עוגה. אולי 5 דקות עבודה. תלוי כמובן איזו עוגה. כי זו ממש לא יכולה להיות סתם עוגה. זאת אומרת אם יש 4 עוגות, בטח מישהי כבר תכין עוגת שוקולד. אז לא עוגת שוקולד. ולא מייפל כי הכי שווה עוגת מייפל עם אגוזים למעלה וזה לא מתאים לילדים, ולא משהו שיתקלקל או ימס בחוץ (לא גבינה), עוגת תפוחים הבן שלי לא אוהב…

אני יודעת, הכי פשוט, הכי טעים, הכי אהוב על הבן (זו עוגת יום ההולדת שלו…)- מאפינס בננות! 5 דקות עבודה. אפשר (ורצוי) להכין יום קודם. שוקולד ציפס בשביל הילדים, אין ספק שזה המתכון המנצח. אז הנה המתכון, ורק בגלל שאני רציתי להכין בורקסים, קבלו מיד אחרי מתכון לשבלולי גבינה ופטריות מבצק עלים, או כמו שקוראים אצלנו- סמיכמיכים…

נ.ב בפעם הבאה אני מביאה חבילת פיתות חתוכה לרבעים…

עוגת בננות (או מאפינס)

150 גרם חמאה

כוס סוכר

4 ביצים

2 וחצי כוסות קמח

1 כפית אפיון

2 בננות

4\3 כוס שוקולד צ'יפס

ההוראות: לערבב במיקסר חמאה + סוכר. להוסיף ביצים אחת אחת, להוסיף את שאר החומרים ולערבב לעיסה אחידה. להוסיף שוקולד ולערבב מאט. לשפוך ל 2 תבניות אינגליש קייק ולאפות כ 40 דקות. אם אופים במנג'טים למאפינס זמן האפיה מתקצר.

סמיכמיכים:

החומרים: בצק עלים קנוי, גבינה לבנה, אבקת מרק פטריות, ביצה טרופה, שומשום.

ההוראות: מרדדים שליש בצק עלים, מורחים בגבינה לבנה, מפזרים א. מרק (הכי טוב עם היד), מגלגלים לרולדה. חותכים כל ס"מ וחצי. מסדרים בתבנית שוכבים. משטלים טיפה (שוב עם היד…), מורחים בביצה, מפזרים שומשום, אופים ב180-200 מעלות עד שמתקבל צבע זהוב חום.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מתכונים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

