געגועי לג'ינס

2.5 קילו. זה מה שנשאר. חודשיים אחרי לידה, ואני עם ה 2.5 קילו הארורים האלה שמסרבים לרדת. אני יודעת, אז כולם אומרים- את אחרי לידה, מותר לך, תעשי לעצמך הנחות. את מניקה…בטח שאת רעבה את אוכלת בשביל 2  (לא קניתי את זה בהריון ואני לא קונה את זה עכשיו…). אבל ה 2.5 קילו האלה. כבר לא מידה 40, ועוד לא ממש מידה 38 (אני מסרבת להידחס לתוך מכנסיים שצריך לעצור את נשימה כדי לסגור, והשניצלים היחידים שאני מוכנה לקבל זה מטוגנים ובצלחת, לא  במותניים…).

אתמול בערב פשוט הסתובבתי כמו אריה בכלוב בכל הבית וחיפשתי אוכל מנחם. כל אוכל. לא שינה לי שהוא נראה כמו קלקר, בטעם ובצורה של קלקר .ידעתם שפרכיות אורז וטוסט טעים (סוג של אוקסימורון)  מגיעים באלף סוגים ו"טעמים"?  פשוט התנפלתי על כל מה שהיה בבית, מפסטה ברוטב עגבניות ועד סנדביץ' עם פסטרמה ושאריות גלידה במקפיא (שוקולד עם פאדג', פאדג' לבן, אגוזי ומלך ופקאנים מצופים- אם כבר שאלתם).

בעבר זה היה מאוד פשוט. היתי מציבה לי מטרה, תאריך יעד, שסופו בדרך כלל נראה בצורת צ'ק אין בנת"בג פלוס שופינג מטורף (באוקספורד סטריט…), ואז כל הכוחות של היקום עמדו לצידי במשימה להגיע לסיילים במידה הרצויה (בשבוע 18 להריון עדיין קניתי מידה 38…). והפעם עם הגמגום של החצי שלי לגבי הטיסה, והקושי להפרד מהילדים ,נראה שהחלום לשתות קפה בהייד פארק בבגדים שאני אוהבת לאט לאט מתרחק.

 אז הבוקר קמתי והחלטתי. אני חוזרת לעשות חלי גרופ. לא אילת גרופ ולא כלום. חלי גרופ. כמו שכתוב בדפים. כמו שצריך. עם כל הירקות (איכס…) והפרכיות, (פוי) והדיאט  (האמת שאני כמעט לא אוכלת מוצרי דיאט מטעמי בריאות, לא אוהבת את כל החומרים שיש בפנים ואני מנסה לחנך את הקטנים לאכול בריא ואין כמו דוגמא אישית…).  כן, הגיע הזמן לבשל, לאפות, ולחזור לעצמי, כי כמו שאני אומרת, יותר משאני שונאת סלט- אני אוהבת את הג'ינס שלי…

ולכבוד כל זה- הנה מתכון לחטיפי אנרגיה בריאים (ובגלל שאני בחלי גרופ-עד 100 קלוריות כל אחד).

המתכון ל17 יחידות:

קולים בתנור שיבולת שועל בחום 170 מעלות 20 דקות. בסיר ממיסים 50 גרם חמאה, 50 גרם סירופ מייפל, 50 גרם סוכר חום. לאחר שהסוכר נמס לגמריי מוסיפים 50 גרם שיבולת שועל קלויה , ו100 גרם פיצפוצי אורז לא מומתקים. מערבבים ומשטחים בתבנית בין 2 ניירות אפיה (כדאי להעזר בכוס, העיסה חמה). מקררים במקרר. כשהעיסה מתקשה מורחים עליה 50 גרם שוקולד מריר (שכבה דקה, עם מרית). מחזירים למקרר. חותכים ל 17 חתיכות (או לכמה שרוצים אם לא אכפת מהקלוריות). למי שמתוק מדי (יש דבר כזה) להוריד חצי מהסוכר וחצי מהמייפל. אפשר להוסיף- קוקוס, חמוצויות, וכל מה שעולה בדמיונכם. בתיאבון

פוסט זה פורסם בקטגוריה מתכונים, על המשקל. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

