על גן החיות ואריזה מינימליסטית

החג הזה היה ארוך. רביעי וחמישי נצמדו לסוף השבוע ויצרו רצף שבתונים כמעט בלתי אפשרי (שהסתיים בהזזת השעון שעה אחורה מה שאומר שניסינו להחזיק אותם עוד שעה ערים, תוך תקווה שלא יקומו בחמש בבוקר). אז ביום שישי בבוקר (עוד אחד מהשבתונים האלו…), ארזנו את הילדים ונסענו לחי פארק בקריית מוצקין. בתור תיירת די ביקורתית החלטתי לצרף את המסקנות שלי, בצרוף כמה טיפים לנסיעה קלה (במשקל..) עם הילדים. להלן המסקנות וההמלצות תהנו!!!

התכנון המקורי היה לאכול ארוחת בוקר פיקניק באזור גן השעשועים בכניסה לפארק. למזלנו הילדים נהיו רעבים מוקדם וכך יצא שאכלנו בבית והיה מאוד מוצלח. הגענו לחי פארק בסביבות 9:30. תחנה ראשונה- הקופות. המחיר- 35 ש"ח לילד מגיל שנתיים ומעלה . מבוגר 38 ש"ח. חוות דעת המבקרת? סוג של גניבה. המלצה- למי שמתכנן לבקר יותר מפעם בשנה- מנוי שנתי משפחתי עולה 200 ש"ח.

הסיור בפארק היה מהנה. לא עמוס באופן מפתיע. יש סיור מודרך חינם שאורך משהו כמו 45 דקות. אנחנו ויתרנו…

באמצע הפארק עשינו הפסקת ארטיק\קרטיב. המחירים: 8-12 ש"ח. זה מה יש. ביום כל כך חם עדיף מחטיף מהבית…

ליד פינת הליטוף יש שירותים (וכיור עם סבון לשתוף ידיים אחרי החוייה הארנבית…). השירותים היו נקיים במיוחד.

אחרי הפילים חתכנו חזרה לגן השעשועים שבכניסה רק כדי לגלות שהוא בשיפוצים, הילדודס התנדנדו קצת ושיחקו בחול,  רציתי למלא את הבקבוק  במים אבל גיליתי שהברזיות באזור המשחקים מקולקלות כולן וחבל..התישבנו לאכול על הספסלים, וכאן נכנסו לתפקיד קישורי האריזה המינימליסטית שלי. התוכנית: ארוחת פיקניק ל2 ילדים ו2מבוגרים. מינימום סחיבות בלי לשבור תוכנית חיסכון.  התפריט: שניצלים בפיתה, חמוצים, ירקות חתוכים, קטשופ (כמות מינימלית שלא חוזרת הביתה- מצורפת תמונה להמחשה), פירות. הציוד: צידנית, שקית פיתות, בקבוק מים, סכין. המסקנה: מצויין ובהחלט מספיק. במיוחד כשבמסעדה הצמודה גובים 33 שקלים לשניצלונים וצ'יפס. שבענו וחזרנו הביתה לשנ"צ טוב. בדרך שיחקנו במשחק המפורסם "מי מנחש על איזו חיה אני חושב"- כדי להחזיק את הילדים ערים עד המיטה. עמדנו במשימה בהצלחה.

לסיכום: היה נחמד מאוד, אבל ממצה אחרי ביקור אחד. מומלץ לחובבי החיות .המקום לא ענק ומי שלא חובב גני חיות מסתפק בביקור השנתי.

הפטנט לקטשופ: ממלאים כל שקית עם פינה וקושרים. (בתמונה- שימוש מושכל בשמרדף). כל מה שנשאר- לעשות חור, להשתמש ולזרוק.

לארוז קטן.

ככה אורזים קטן

פוסט זה פורסם בקטגוריה לבלות עם הילדים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.