הדרך הטובה ביותר לחגוג את הירידה במשקל!

אז אתמול בשעה טובה הגעתי למשקל הרצוי (שקבעו לי אצל חלי ממן. אם תשאלו אותי אני יכולה לרדת עוד שני קילו בקלות). ובגדול מה שזה אומר שסיימתי לרדת במשקל ועכשיו אני שומרת עליו. ובכן מה מתאים יותר מלחגוג את כל הקילוגרמים שהשלתי בעמל כה רב במשך חודשים ארוכים (שלושה בדיוק מאז שילדתי), מאשר ביקור במסעדה טובה? אז אחרי שנסעתי לקבוצה ונשקלתי  וכל ההילולה והטרללה התקבצנו 5 חברות ב"רוסו" ברמת ישי. קודם כל אני אציין שאכלתי במסעדה הזאת מלא פעמים. אני בדרך כלל בוחרת את אותה מנה (פטוצ'יני פטריות ושמנת), אבל אתמול היו עוד כמה פיות שאני מעריכה ועוד כמה טעמים והנה הרשמים (ומראש אבקש סליחה ממי מהבנות אם אני לא מדווחת בדיוק, זה מה שאני זוכרת בין ביס לביס, ואציין רק שהמנה הכי טובה- היתה החברה…)

טוב, אז נתחיל בזה שהתקשרתי והזמנתי מקום בחוץ. ואז שיניתי את דעתי אז התקשרתי והזמנתי בפנים. ובסוף התיישבנו בחוץ. ולאף אחד לא היה מה להגיד על זה, שזה נפלא. קיבלנו תפריטים. התלבטנו. קראנו למלצר. התעניינו כמה אחוזי שומן יש בגבינת חלומי (התשובה- בין הרבה להמון), מה בא עם מה, איזה מרק יש היום, בקיצור, לא משנה מה רצינו- זכינו במלצר חייכן ואדיב ועל כך 10 נקודות.

הזמנתי-  מרק בצל (מאכזב מאוד. אכלתי רק את הקרוטונים), חלקתי עם חברה כדורי ריזוטו מעולים ברוטב שקר כלשהו (לא זוכרת איזה. תהרגו אותי.) הפטוצ'יני הקבוע והנפלא, שבא עם סלט ירוק ברוטב ויניגרט, טרי ופריך כמו שסלט ירוק צריך להיות. ואיך אפשר בלי פאי תפוחים וכדור גלידת וניל שהיה נפלא. ואני מאוד מאוד ביקורתית בכל מה שנוגע לפאי תפוחים (אולי כי המתכון המנצח של גן חצב שאני מכינה, כל כך מנצח, שהסטנדרטים שלי גבוהים).

עוד היו על השלחן לחם טרי חם ונפלא עם חמאה (לא מבזבזת על זה קלוריות), טחינה (בבית בסלט, לא במסעדה), וממרח זיתים ירוקים (עכשיו קניתם אותי).  פטוצ'יני שמנת ובטטה שנדמה לי שהיה מוצלח (לא שמעתי תלונות ואני לא אוכלת בטטות אז נסתפק בזה), הסלט חלומי קיבל ציון טוב מאוד. עם הפילה עגל היתה בעיה קטנה אחרת, בזמן שחברה שלי חיכתה לרוטב בצד (וחיכתה וחיכתה וחיכתה) הבשר התקרר וזה לא כל כך נעים לאכול בשר קריר…אני מתארת לעצמי שאם הוא היה חם הוא היה מצויין. הקינוח הנוסף (איזה שהוא סופלה שוקולד או משהו כזה) היה מוצלח גם הוא, ובקיצור חויה קולינרית בהחלט כייפית.

האוירה- בדרך כלל נחמדה מאוד, וגם הפעם ישבנו במרפסת, דיברנו, צחקנו (סליחה אם הפרענו). היה אחלה.

המחיר- 411 לפני טיפ. לא רע בכלל. אני שילמתי על כל מה שטחנתי (וטחנתי…) 129 ש"ח כולל קולה זירו (הכי הגיוני לשתות דיאט בארוחה כזו לא?)

הבשר והקינוח היו חלק מעיסקית ב135 שקלים (120 ש"ח עיסקית רגילה ותוספת 15 על הבשר). סביר בהחלט.

ציון כולל נפלא כרגיל.

החברה- priceless!!!

ואם כבר הזכרנו פאי תפוחים קבלו את המתכון המנצח ותמונה של העוגה מהמסיבה שעשינו לפיצית…

לבצק:

 2.5 כוסות קמח

חצי כוס סוכר

חצי אפיון

ביצה אחת

כפית תמצית וניל

150 גרם מרגרינה.

לשים את כל החומרים לבצק אחיד מרדדים שלושת רבעי מהבצק לעובי חצי ס"מ  ומניחים בתבנית כולל על הדפנות. חותכים את השאריות ואם יש חורים משלימים עם בצק. אף אחד לא רואה את זה.

למילוי: מקלפים 10 תפוחי עץ ירוקים וחמוצים ומגרדים בפומפיה עבה. מוסיפים 3 כפות סוכר, כפית קינמון ומעט מיץ לימון. סוחטים מהנוזלים ומסדרים על הבצק. מפזרים את שארית הבצק למעלה (אני מרדדת וחותכת פסים ומסדרת שתי וערב). אופים בחום 180 מעלות כ 40 דקות. מגישים חם עם גלידה וניל. אליפות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מסעדות, מתכונים, על המשקל. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

