לונדון אהובתי

ארזנו, פרקנו, שוב ארזנו (כמה ציוד צריכה תינוקת אחת קטנה!!!), שוב וידאנו שנשאר מספיק מקום לכל הקניות (הפעם רשימת ההזמנות גם התארכה אז אני צריכה יותר מקום), כל הטלפונים כבר נעשו (למלון לוודא שיש עריסה בחדר, לאמנון הנהג הקבוע שלי- כן יש לי נהג קבוע בלונדון- שאוסף אותי מהשדה למלון ובחזרה). ובכן, אני מקווה שלא שכחתי כלום. לפי כמות המזוודות לא נראה לי ועדיין…

טוב, אז הלילה אני, הפיצית ואמא שלי הידועה בכינויה סבתא, טסות לעוד סיבוב בלונדון. מזג האויר הצפוי- בהיר וקר (17-13 מעלות. אני מעדיפה קר ויבש מאשר חמים וגשום, ויש דבר כזה בלונדון "חמים וגשום"). מחר בשעה הזו אני כבר אהיה בסיבוב קניות ראשון, אל תדאגו אני אאעדכן מהשטח (כן, הלפטופ הולך איתי, צריך לשמור על קשר עם הילדים…).  נתראה בעוד שבוע or so!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

