שלוש ארבע לעבודה!

מי היה מאמין, אחרי 10 חודשים ארוכים, מאתגרים ומעניינים חזרתי אתמול לעבודה. התקופה הזו שהתחילה בחופשת מחלה והסתיימה בחופשת לידה, הסתיימה  אתמול בבוקר עת פיזרתי שלושה ילדים לגנים והלכתי לעבודה החדשה שלי. למדתי המון דברים מעניינים אתמול בבוקר, כמו איך להספיק להתקלח, להתלבש, להתאפר, לעודד שני ילדים להתלבש לבד (הם עשו זאת בהצלחה ולהפתעתי גם נעלו סנדלים בלי שביקשתי), להעיר תינוקת ישנה, להחליף חיתול ובגדים, לסרק את הביבונית שהזמינה 2 צמות ולצאת מהדלת- כל זה בזמן שיא של 35 דקות! למדתי גם לעשות הבוקר את הדברים הפוך- להניק בבית ולשים את הפיצית ראשונה בבית התינוקות ואז להקדיש לגדולים כמה דקות בשקט רק להם (אני  לומדת תוך כדי תהליך). אחר כך הלכתי לעבודה החדשה שלי. אתמול  למדתי איפה כל דבר מונח בחנות, איך כותבים מחירים על המדבקות (לכל ספק יש את הצבע של המדבקה שלו והצבע של העט שלו שאיתו כותבים את המחיר…). תוך כדי הפיצית גם קראה לי לבוא ולהאכיל אותה, וככה הרווחתי להסניף אותה עוד כמה רגעים…

היום היה קצת יותר מאתגר כשגיליתי  מהגברת שאותה אני מחליפה, שהיא לא חושבת שאני הבן אדם הנכון לתפקיד. יאמר לזכותה שמהשיחה שניהלנו הבנתי שהיא דואגת גם לי, ולשמי הטוב, וגם למקום שהיא טיפחה באמת בהמון אהבה.  ובכל זאת נאלצתי לשמוע למה אני לא אצליח בתפקיד, או במילים אחרות למה ואיך אני הולכת להיכשל, כמה זה לא מתאים שאני יוצאת להנקה בזמן העבודה ("ידעו על זה כשהציעו לך לבוא לנהל את החנות? מה הם חשבו להם?…"),  למדתי שהעבודה מתחילה מוקדם בבוקר ולא נגמרת לעולם,  (מה שדי תואם לגישה שלי שאומרת שמה שלא הספקנו היום נעשה מחר…), למה 3 ילדים קטנים הם מכשול (והבא בתור שקורא לילדים שלי "מכשול" שיתכופף פן יחטוף לפרצופו את זעמי!!!). הא, ושאני אשקול שוב אם אני רוצה את התפקיד (א- כן, וב- מאוד) אחר- כך הלכתי למשרד כוח אדם שם הופתעו לשמוע שאם הילדים שלי יהיו חולים אני אשב איתם בבית ("אמרת שהילדים שלך לא יהיו מכשול…") .שוב אתם והילדים שלי! כן, אמא ל 3 ילדים בשנות השלושים לחייה יכולה לקחת תפקידי ניהול. וסליחה שלא חיכיתי לגיל 40 להקים את המשפחה המדהימה שלי. ואני לא מבקשת 100 ימים אבל אולי רק קצת חסד, אז בבקשה.

תוך כדי היום הזה אתמול לא הפסיקה לכאוב לי הבטן והזכירה לי כמה התעללתי בה כל השבוע האחרון עם כל העופות המטוגנים ברוטב אנטיביוטיקה שהכנסתי לגוף האומלל שלי מה שהזכיר לי שהגיע הזמן לחזור למסגרת ולרענן את מלאי החינמים שלי. מלאי המה? החינמים. (כולם ביחד- חינמים!). אז לכל ברי המזל מבינכם שלא פגשו עדיין את חלי ממן ואת השיטה שלה לחיים בריאים (ועל הדרך גם להרזייה), חינמים אנחנו קוראים לכל מה שלא נספר בתור פחמימה, שומן או חלבון. כל מה שאפשר לאכול חופשי בלי הגבלה. ובגלל שחוץ מחינמים אוכלים באופן מוגבל את שאר הדברים (כלומר פחמימות שומן וחלבון…), לכל מי שעושה חלי ממן וגם למי שלא וסתם בא לו, כדאי להכיר מקרוב את החינמים- החברים עם הערך הקלורי הנמוך (ולעיתים גם עם הטעם הנמוך אבל זה מה שאפשר לצפות מירקות…).

אז לכבוד החזרה שלי לתוכנית קבלו על הדרך את רשימת החינמים הכי שווה בעולם (וביום טוב אני דואגת שיהיו לי בכל ארוחה 2 סוגים…):

סלט ירקות גדול ומפנק שסוף סוף יכול לכלול את כל הירקות האהובים עלי: עגבניה, מלפפון, גזר, גמבה, כרוב, כרובית, ורק בשביל החצי: בצל…

סלט כרוב מתובל בבלסמי וסויה- בלי שמן בכלל!

תירס גמדי ולבבות דקל (כן, כאלה מקופסאות שימורים)…

שעועית ירוקה בלימון או ברוטב עגבניות.

ירקות מבושלים (גזר, בצל, וכרובית הם האהובים עלי).

(מי שרוצה לגלות עוד חינמים כמו כרוב ניצנים שאני לא סובלת מוזמן להכנס לאתר של חלי ממן…)

טוב, נראה לי שזהו להערב, הולכת לנשק את שלושת המכשולים שלי..

פוסט זה פורסם בקטגוריה על המשקל. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על שלוש ארבע לעבודה!

  1. נעם הגיב:

    איילת יקרה, מצער לשמוע שככה מתייחסים לאמהות אצלנו… ואני חושבת שאת יכולה ובגדול, כי כשאת רוצה משהו את יכולה! אז אל תתני לכל המכשולים בדרך להפריע, פשוט תעקפי אותם באלגנטיות (ומכשולים מבחינתי הם אלו שלא מאמינים, ולא מאפשרים ו…. ולא הילדים שלך, שהם מקפצה ולא מכשול!)

  2. יערית הגיב:

    את אלופת ישראל

להשאיר תגובה

