איפה הייתם כשרבין נרצח?…

חמש עשרה שנים, וכל שנה שואלים "איפה הייתם כשרבין נרצח?".

בשבת אחרי הצהריים, לפני חמש עשרה שנה עליתי לאוטובוס עם אח שלי הגדול ועם הח'ברה ונסענו לשיר קצת שלום בכיכר. אחרי כמה וכמה הופעות הרגשנו שעשינו את שלנו וקצת לפני שרבין עלה לנאום החלטנו לחתוך לכיוון האוטובוס שחנה יחד עם כל האוטובוסים שהגיעו מכל הארץ, בחניון בגני התערוכה, לפני העומס של סוף העצרת.  לא שמענו את רבין נואם באותו ערב, וגם לא ידענו מה קורה. כשהגענו לחניון הידיעות התחילו לזרום. עלינו על האוטובוסים והתחלנו להדרים. בערך בחצי הדרך הודיעו בתדהמה..

כל מה שאני זוכרת היה שהערתי את חברה שלי שישנה במושב לידי "קומי, קומי, רבין מת!". ואחר כך נשארתי ערה וראיתי טלויזיה כל הלילה. שבועים אחרי זה התגייסתי לצבא, במה שנדמה היה שהפך למדינה אחרת.

אז איפה הייתם כשרבין נרצח? אני הייתי בכיכר…

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה