אוף שמוף

אוף. אין לי כוח להתעסק עם העבודה החדשה הזו. יותר נכון, אין לי כוח להתעסק עם למצוא מי יעבוד איתי בעבודה החדשה הזו. כאילו, מה הקטע? כמה שיחות, פגישות, טלפונים, על הדרך, אפשר לנהל עד שיבינו שכדי לנהל את החנות הזו שהיא בכלל לא קטנה, צריך עובדים? אני מודה שגם אותי היקף העבודה הפתיע. מה בסך הכל מוכרים בחנות הזו? בגדים לתינוקות, ילדים גברים ונשים, נעליים, גרביים והלבשה תחתונה, חיתולים, אקססוריז (חגורות, ארנקים, סיכות וגומיות לשיער, ותחזיקו את עצמכם חזק- אפילו שלייקס!), מצעים ומגבות, תכשיטים, קישוטים לבית (כריות, קופסאות, סלסלות, נרות, כוסות, שטיחים…). שטויות, נכון. בקטנה. אז מה הבעיה, לקבל ספק, לבחור סחורה מהמשאית, להכניס אותה לחנות. לתמחר, לשים מחירים על הכל, לסדר על המדפים, לפתוח את החנות לקהל, (בבוקר וגם אחה"צ) להגדיל את שעות הפתיחה, לדאוג שתהיה מסודרת כל הזמן, לשבת על הקופה, לעבור על החשבוניות, לעשות החזרות, למצוא ספקים חדשים. מה, אי אפשר לעשות את כל זה לבד?

אז נכון שעשיתי המון הקרבות אישיות בשביל העבודה הזו, וגיליתי בדיעבד שהיא די שונה ממה שחשבתי. קיצרתי את חופשת לידה שלי, אני רצה כדי להספיק להניק, וביום שישי האחרון לא יכולתי לצאת מהחנות אז החצי הביא לי את הפיצית כדי שאוכל להניק אותה במחסן, אני עובדת יום אחד גם אחה"צ כשמה שהכי בא לי זה להשאר עם הילדים בבית. אוקיי. לא ביקשתי טיפת אמפטיה, אבל גם לא שיזלזלו בי. אני יודעת כמה קשה אני מוכנה לעבוד, ואם אני אומרת שאני צריכה עוד בן אדם איתי יש גבול לכמה שיחות אני מוכנה לנהל על זה. אז בינתיים אני לבד, מקווה שהחנות לא תיסגר, כי ממש לא בשביל זה טרחתי. טוב, פיצית מתקשה להרדם…לילה טוב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שלוש ארבע לעבודה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

