רק אני ואת

בילוי של אמא ובת ביום שבת…

מאתמול אני מבטיחה לה, מחר עולים להר. ההר שלנו, הר הכרמל, נושק לבתי הקיבוץ ואני נשבעת שלפעמים כשאני פותחת את הדלת הוא מחייך אליי, קורא לי. מאז שאני לא עובדת בגן אני לא מבקרת אותו מספיק. אולי רק בימי שיטפון כשחייבים ללכת לראות את המיים זורמים מההר. אז הבוקר לקחתי את הביבונית המדהימה שלי והלכנו לבקר את ההר הירוק תמיד. עלינו לסכר,  בדרך פגשנו חברות של הביבונית מהגנון. הן הגיעו מוכנות ולעשות את המסלול כולו. הסברתי ליפהפיה שלי שהקלנועית של סבתא חונה פה, ואי אפשר לעשות את המסלול כי הוא מסתיים בבריכה. אז החלטנו יחד שניסע לשם בקלנועית ונראה מה שלום הבריכה. נסענו בכלי הרכב היוקרתי שלנו, התלת גלגלי, כדי לראות איפה מסתיים המסלול, ולגלות (וואו) שהבריכה ריקה (והביבונית פסקה מיד שזה אומר שכרמלה בבית- כרמלה היא המצילה, והאחראית על הבריכה ואין בריכה בלי כרמלה!). משם המשכנו כדי לראות שהיום אין תחרויות סוסים. עצרנו ב "קפה בנועם"- דיאט ספרייט לי ומיץ ענבים לקטנה. מסתבר ש"בקפה בנועם" יש נדנדה, מגלשה וערסלים לילדים. מה היינו צריכות יותר מזה? כשהביבונית שלי רואה ערסל אנחנו מסודרות…בילינו לנו 20 דקות בכייף, נכנסו למשק החי. ראינו את דותן ("שגר מעלינו ויש לו חתולים"), מאכיל את האיגואנה, ליטפנו אפרוחים וחזרנו הביתה שמחות ומרוצות.

עלות הבילוי: 20 ש"ח על המשקאות. כייף עד אין סוף.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לבלות עם הילדים, משפחה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.