מי ייבש את העוגה שלי?

"איפה העוגה?" אני שואלת את ע' מהגן. "נראה לי שבמקרר" היא עונה לי ואני נאנחת "לא נכון…" על משקל  "אל תגידי את זה- אני לא יכולה לשמוע."  "את יודעת מה עושה מקרר לעוגה?" אני שואלת את ע'. "מייבש אותה?"  היא מחזירה לי בשאלה בעוד אני פותחת את המקרר בגן של הילד כדי לגלות שמה שהיה עד לא מזמן עוגה עגולה עומד עכשיו חתוך לקוביות שעוד מעט נוכל לבנות מהן תבון…אחר כך ניהלנו שיחה ערה, ע' ואני על עוגות בחושות (שאוהבת מעט בחישה), למה חותכים את העוגה ברגע האחרון  (כדי שלא נרגיש כאילו הכנסנו לפה את מדבר סהרה)  ואני ניסיתי לשכנע אותה שבסוף היא עוד תלמד ממני דבר או שניים על עוגות  (היא טוענת שהיא לא יודעת לאפות, אני טוענת שהיא עוד לא יודעת מה היא יודעת…). בסוף היא פסקה שהיא פשוט תמצא חתן שיודע לאפות ( כמו נניח ת' מהגן) וזה נראה לה  פיתרון מצויין. טוב, עם זה לא יכולתי להתווכח.

כל השיחה הזו בעצם התקיימה כי  חגגנו לבכור 5. למען האמת אנחנו בעיצומן של החגיגות ממש עכשיו. כבר לפני כמה חודשים הוא הזמין עוגת הר געש לגורמיטים שלו (יצורים מתוך סידרת טלויזיה שתפקידה לייצר את מסחטת הכסף הנוכחית, יחד עם סדרות הטלויזיה באקוגן, בן 10, צבי הנינג'ה וחבריהם). אז אתמול הכנסתי לתנור 2 עוגות, רק כדי להוציא אותן שעה אחר כך ולהשליך אותן אחר כבוד לא אפויות לפח, דבר שלא קורה לי. אף פעם. אחר כך אפיתי 2 נוספות. הרכבתי את הר הגעש האיימתני, קישטתי. סיימתי ב10 בלילה. הבוקר חגגנו בגן ואחר כך נשארתי והכנתי עם הילדים סופגניות לכבוד החג הממשמש ובא.(כאלו אמיתיות, מבצק שמרים שמרדדים וקורצים וכל הטררם). אחר הצהריים אפיתי עוגת שוקולד לאחיינית שלנו שבאה לחגוג יום הולדת.תלמדו ממני- לא כדאי להתבלבל ולשים שקית אבקת אפיה במקום כפית אחת. עוד עוגה לפח. 3 עוגות ב 3 ימים בפח. מה קורה פה? אלת המטבח נטשה אותי בזעם? איפה כל הדודו אוטמזגינים והקרין גורן כשצריך אותם ? ומה לעזעזל קרה לקארמה שלי?!?  אז מחר אני צריכה לאפות את העוגה האחרונה בהחלט (ויש סיכוי סביר שאחריה עוד נגיד הגומל…). עוגת שוקולד עם ציור אכיל של בן 10. ואחר כך אני מכבה את התנור לשבוע (או יומיים לפחות…). העייפות מכריעה אותי. והחגיגות ממשיכות מחר. במאבק הידוע בין לנשנש משהו או ללכת לישון המיטה מנצחת הערב בהפרש זעום. חזרתי לתוכנית של חלי, עוד שלושה קילו ליעד שלי (אני יודעת מה תגידו, ולא אכפת לי…) נדבר על זה מחר. יאללה ביי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

