לא מאכזבים את ע' מהגן…

על הבוקר היא תפסה אותי. "מה קורה? איפה נעלמת? לא יפה…" האמת, צודקת. נעלמתי. מה לעשות שבין שתי המשרות המלאות שלי  (מנהלת חנות ואמא) פשוט לא מצאתי זמן. נשפכתי כל ערב מול הטלויזיה ומילאתי את עצמי במידע לא ממש הכרחי (ידעתם שברוק מ"היפים והאמיצים" שכבה עם החבר של הבת שלה? כלומר שוב, בפעם ה200 בערך בתוכנית, עם הבחור ה200 בתוכנית. בכלל אני די בטוחה שבטייפקאסט שלה כתוב- שוכבת עם כל דמות מעל גיל 15…). ועכשיו שאתם יודעים את זה אתם יכולים לישון טוב בלילה. לא החמצתם דבר ב4000 הפרקים האחרונים (מאז aהפסקתם לצפות בתוכנית ואל תכחישו…).

חוץ מזה התעדכנתי כל הזמן במיטב המדורים במי ילד, מי בהריון, מי נפרד, מי מתחתן, מי עבר דירה, התמכרתי לסדרות שלא ראיתי בסיבוב הראשון (אבודים) ואני עוד מנסה למצוא זמן להשלים פרקים שהחמצתי מ"אחים ואחיות" ו "אחת שיודעת".  וכמובן לצפות בעונה שעוד לא שודרה פה של "האוס". בקיצור אני מוצפת. אז מה אם אני מוצפת בשטויות. זכותי.

וכאילו זה לא מספיק הערב התחיל האח הגדול…יאללה, מתנחל חדש נכנס לבית, נתראה בפרסומת…

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

