21

מקום 21 היא אומרת לי ואני שותקת. אני יודעת בדיוק מה זה אומר. מקלט החירום לנשים מוכות, שאני בקשר איתו כבר כמה חודשים, משתתף בתחרות "מליון סיבות טובות" שעורך בנק לאומי. 100 עמותות קטנות מתחרות ביניהם על פרסים בסך כולל של מליון שקלים. 50 העמותות הראשונות יזכו בפרס כלשהו. המקום הראשון יזכה ב200,000 שקלים. אנחנו במקום ה21. ואני יודעת בלב שלי ובראש שלי שזה לא מספיק.

מקלט חירום לנשים מוכות. וילדיהם. באיזו קלות אנחנו אומרים את. ואז ממשיכים הלאה בחיינו. טוב, ברור. גם אני. בסך הכל לא אנחנו מתגוררים שם. במקלט. לא אנחנו ארזנו תיק או מזוודה, ואת הילדים, ובחרנו בחיים. בחרנו לשרוד.בחרנו, וברחנו על נפשנו כדי לא להיות חלק מהסטטיסטיקה. לא, אנחנו הכי טובים בלצקצק בלשון כשעוד כתבה מתפרסמת בעיתון והכתובת היתה על הקיר.  עשר נשים ושבעה עשר ילדים, כל אחת עם המזוודה ועם כמה בגדים שעכשיו הם חייהם. לומדות מחדש לבנות ולבטוח ולהאמין באנשים. זאת לא קלישאה, זאת המציאות שלהן. החיים בפחד זאת המציאות היחידה שהם הכירו. ועכשיו יש לנו הזדמנות לעזור. לתת למקום הזה את העזרה שהוא זקוק לה. 200,00 שקלים.   

אז אנחנו מפסיקים לצקצק ומתחילים להקליק. עד ה27.12. פעם אחת ביום מכל מחשב. ומספרים לחברים שלנו, ומבקשים מהם לספר לחברים שלהם. עושים לייק, או מגיבים או כל מה שעולה על דעתכם. רעיונות חדשים יתקבלו בברכה. קליקים יתקבלו באהבה. ועשר נשים, ושבעה עשר ילדים יקבלו הזדמנות. לחיות.

http://www.youtube.com/Leumi1Million?x=FCnszoY5drg

פוסט זה פורסם בקטגוריה לעשות טוב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

