מיי בייבי!

הכל התחיל לפני בערך חודש, כשהחצי החליט שליום ההולדת שלו הוא רוצה נרגילה. כל ההכנות ליום הגדול נפלו על הבלאגן שלי בעבודה (תירוצים) ועל חנוכה של הילדים (עוד תירוצים) ובסוף השריפה הארורה (די לתירוצים!) ובקיצור, הנרגילה נשכחה. אז אתמול אחרי עבודת אינטרנט מאומצת, ושניה לפני ששלפנו את האשראי ורכשנו נרגילה באינטרנט, חשבתי לי שהיום בעצם שבת, ונרגילות הרי קונים בכפר יאסיף, אז למה לא נעמיס את הקטנים על אוטו וניסע לסיבוב? מפה לשם חיפשנו איזו אטראקציה לילדודס, ועלינו על זה שבכפר ירכא, יש חנות צעצועים (ומוצרי לידה ועגלות ומה לא)ענקית וזולה זולה בשם מיי בייבי, ובין כל הררי הצעצועים יש משחקיה. אז העמסנו את הילדים, פלוס תינוקת פלוס סבא וסבתא מושמוש, ונסענו לירכא סלש כפר יאסיף.

הגענו למיי בייבי. באופן לא מפתיע בכלל, משהו עם הקארמה שלנו כנראה, חיכתה לנו חניה ליד הדלת. נכנסו ומיד נשבינו בקסם המקום. הבכור מיד מצא את מדפי הגורמיטי, ואני אחרי בדיקה זריזה קיללתי בכל ליבי כל חנות צעצועים שגנבה ממני עד היום. ולא מעניין אותי שמדובר בחיקוי. החיקויים היום איכותיים לפחות כמו המקור והבכור כבר מזמן הודיע שזה פשוט דמויות מהעונה החדשה. אז בית של הגורמיטי משבט האדמה (למדתם משהו חדש…) עולה בירכא 129 ש"ח. לפני חודש וחצי שילמתי על אותו בית בדיוק, בכפר השעשועים 300 ש"ח. באמת. בלי הגזמות. הבכור שאל אם אני מרשה קופסא של 3 דמויות (שפתחנו באוטו וגילינו שיש בהן 4 דמויות…) במחיר מצחיק של 30 שקלים. במחיר הזה הסכמתי לו 2 חבילות. הביבונית שלי עלתה מיד למשחקיה. קיבלתי דיווח מהחצי שלי שהמשחקיה שעל הגג רטובה, אבל יש משחקיה פנימית, עם מתנפח, בריכת כדורים, וכל מיני מתקנים בשקל. הילדה נהנתה לעלות ולרדת מהם בלי שקל ובלי בטיח. החצי גם אמר שיש למעלה תצוגה של בובות דינוזאורים ענקיות ואני חייבת להביא את הבכור. אז זהו, שכל ילד ממוצע היה מתלהב, אבל הילד שלי הוא לא ממוצע. כי הבכור שלי המדהים הוא קצת יותר מוכשר מהרגיל (אובייקטיבית הא?), וקצת יותר מתוק מהרגיל, וגם קצת יותר רגיש מהרגיל. אז תצוגת הדינוזאורים מיד יצרה התקף חרדה מוכר, והשארנו את כולם למעלה בקפה ובמשחקיה, וירדנו למטה לחפש לפיצית מוצצים (2 ב8 ש"ח), בחרנו לביבונית איזו בובת דורה, כמה dvd, ונפגשנו כולנו ליד הקופות. הנזק בסיום- 250 שקלים (שסבא התעקש לשלם…). לסיכום- ביום יבש אם משחקיה יבשה היינו מבלים שם חצי יום מדהים בקלות.

נסענו לכפר יאסיף, הרמתי טלפון בלייב לחברה שלי כרטוש וקיבלתי הכוונה לחנות הנרגילה, הילדים נשארו עם הסבים והצעצועים החדשים באוטו, אנחנו נכנסנו ורכשנו נרגילה חדשה, פלוס פחמים פלוס טבק פלוס כל השטויות הנלוות. הנזק- כ 250 שקלים. בסבבה.

בדרך הביתה עצרנו לאכול צהריים בתמרה. יש שם מסעדה על הכביש הראשי- גני תמרה- שסבא טוען שהיא סוג של חדר אוכל ויש משהו בדבריו, אבל אנחנו מכירים ואוהבים וכל עוד כולם מוצאים מה לאכול ולכולם טעים- דיינו. הזמנו קצת סלטים, מנה של 3 שיפודי פרגיות וצ'יפס עולה 40 שקל שזה ממש אחלה. אז 3 מנות שיפודים, פלוס סלטים, פלוס 2 שתיה קטנה פלוס 2 בקבוקי 1.5 ליטר, פלוס חומוס בשר פלוס מרק ירקות. הכל היה טעים מאוד. גם הפרגיות, גם שיפודי הקבב. הבכור טרף את מרק הירקות של סבתא.סיימנו עם קפה ובקלאווה. יצאנו ב230 שקל. מה זה בקטנה. על המקום השארתי טיפ נדיב. תנסו את זה פעם גם. בשביל הקארמה, כן?

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

