שקט, אופים…

"מה קורה פה?" אני חושבת לעצמי. , השעה 17:00 והבית שקט, ובפעם האחרונה שבדקתי הייתי אמא ל3 קטנים ושובבים אז מה זה השקט המבורך הזה?

הבכור בחר ללכת לחבר, הביבונית  הלכה עם החצי לקניות, והפיצית מנמנמת, מה שמשאיר אמא אחת מאוד מרוצה חופשיה מול התנור. מיד עשיתי גוגל לעוגיות שוקולד קלות וזריזות (לא שוקולד צ'יפס-  שוקולד,). מבט אחד במתכון הספיק לי כדי להבין שיש בו יותר מדי חמאה ופחות מדי קמח. כמה שינויים קלים , זרקתי בקערה את המצרכים  (חברות שלי מתות שאני אומרת את זה…) והכנתי בצק לעוגיות שוקו חמאה הכי קלות והכי לנשנש על הדרך. קבלו מתכון ל  5 דקות עבודה:

בקערה  שמים:

200 גרם חמאה

3.5 כוסות קמח

חצי כוס קקאו

כוס סוכר

2 ביצים

ההוראות: לשים את כל החומרים לבצק. מגלגלים ל 2 גלילים, עוטפים בניילון נצמד ושמים במקרר לחצי שעה. מחממים תנור ל180 מעלות. מוציאים את הגלילים מהמקרר וחותכים עם סכין כל חצי ס"מ. מסדרים בתבנית ואופים כ-20 דקות. מקררים ושומרים בכלי אטום.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מתכונים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

