אצלנו בחצר

אתמול אחר הצהריים, לקחתי את הביבונית שלי להצגה של רינת, "שחיכינו לה המון זמן". שמחתי מאוד כשראיתי את המודעה שמבשרת על מופע שירי נעמי שמר בביצוע רינת והחברים שלה (שכוללים את גיא, יויו הרובוט ומימי הבובה, ובל נשכח את חנה לסלאו המיותרת אבל עוד נגיע לזה). אז אחרי מקלחת פלוס בחירת אאוטפיט (גרביונים וחצאית), פלוס חטיפים בתיק, עשינו דרכנו לאולם המופעים האזורי (ארבע דקות נסיעה בקלנועית יד שניה). החנינו את רכב השרד שלנו ליד דלת היציאה וירדנו לכניסה הראשית. שמחנו לגלות שאין תורים, ואפילו רכשתי למהממת שלי (אובייקטיבית, כן?), 4 דיסקים במחיר המצחיק 50 שקלים, פלוס מתנה דף מדבקות (בכיכובה של רינת), ודיסק שמע של המחזמר בת הים הקטנה (נחשו בכיכובה של מי) . לגבי הדיסק אני חייבת לציין שקרוא ל 5 שירים דיסק זה קצת מוגזם, ועוד לפני ששמים בקומפקט הוא כבר נגמר, אז להבא נא לא לזלזל בלקוח, גם אם היא בת 3. התיישבנו במקום. אוקיי. הבנתי שלא מתחילים בזמן. אז זה שיש לי את השריטה הזו, אני כבר יודעת, ומאיפה שאני באה (טוב, זאת קצת היסחפות, אבל הגנים משם), הצגות מתחילות בזמן, והדלת נסגרת בזמן ואם איחרת- כנס בחושך או חכה להפסקה (וסדרן עם מבטא בריטי או פקיסטני כבר ישמחו להסביר לך את זה). אז אני לא מבינה את הצורך לאחר, בעיקר כשהצגות הילדים כל כך ארוכות, באופן שלחלוטין לא תואם את הגיל של קהל היעד (שעה וחצי הצגה פלוס הפסקה רבע שעה למי שלא הספיק לרכוש את המרצ'יינדייס כי הוא איחר!).

סוף כל סוף התחילה ההצגה, מושקעת ומוסיקלית. הקטנה התקשתה קצת לשבת ונמרחה עליי בעייפות, בהפסקה עברנו לשבת עם חברה שלה מהגנון על המדרגות ליד הבמה, ובשלב מסויים בשתיים קמו לרקוד ורינת הושיטה את ידה וליטפה את הביבונית והפכה אותה למאושרת שבילדות. רינת בר באמת יודעת לשיר, ובאמת אוהבת ילדים. רק הסיפור של ההצגה לא משהו. סיפור המסגרת: רינת וגיא מוצאים ספר שירים של נעמי שמר שברחו לו כל השירים, אז חנה לסלאו בתפקיד המיותר של קלרה מוכנה לתקן להם אותו. משם קופצים לזה שרינת מגלה שהעץ שלה פורח מה שאומר שהנה מגיע הקיץ מה שאומר שהנה מגיע יום ההולדת שלה. אז צריך להזמין חברים אבל מימי לא יודעת לכתוב אז נלמד אותה אז יויו יכין כיבוד וישפוך אותו על כל הרצפה וגיא יריב עם רינת ושוברים את הכלים ולא משחקים ואין מסיבה. אז באה חנה לסלו להלן קלרה והשלימה בין הצדדים ורינת לבשה שמלה לבנה ושרה שיר סיום. איבדתם אותי? גם אני. ורק חבל שמרוב שניסו לדחוס כמה שיותר שירים של נעמי שמר, קיבלנו חצאי שירים, רבע בית פה, חצי שורה שם. עדיף היה לבחור כמה שירים ולשיר אותם מהתחלה עד הסוף. ולגבי קלרה סלש חנה לסלאו. לקחת שחקנית עם נוכחות בימתית כזו ענקית, שכל תפקידה בהצגת הילדים זה לדבר מהר ולספר בדיחות שרק ההורים מבינים, זה בעיני לכל הפחות בזבוז של הכישרון שלה, וחבל שלא התאימו אותה יותר לקהל הצעיר. הקטנה שלי בת השלוש לא יודעת מי זו פרידה וגם לא מי זה ג'קי (אבל כן מי זה אלעד הגמד!), היא לא יודעת מה זה פייסבוק, ובכל מקרה לא עמדה בשצף הדיבור שלה. אותי היא קצת הצחיקה והרבה התישה.

בסך הכל היתה הצגה חביבה ומושקעת,  חצי שעה פחות היתה יכולה להיות הצגה יותר מוצלחת, סיפור המסגרת צריך שמישהו יעזור לו עם פיצול האישיות. הקשר לנעמי שמר מקרי בהחלט. המחיר- 65 ש"ח לכרטיס. עדיף להתחיל ב 17:00 ולסיים ב 19:00 ולא להתחיל ב17:30 ולסיים מאוחר (מדי).

ציון- 7 בסולם אייה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לבלות עם הילדים, משפחה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

