החג של החרוסת

האמת, אני מתה על חרוסת. אני יודעת כמה זה משמין, ואני יודעת כמה זה טעים. אני אוהבת את החרוסת שלי חפה מתבלינים, והח'ברה שלי לא אוהבים צימוקים, אז אצלי החרוסת כמה פשוטה ככה  טעימה.אז התחלתי השנה מוקדם מהרגיל, וביום חמישי כבר היה אצלי במקרר קילו חרוסת, שמצאה את דרכה לחברים, ולגנון של הביבונית שלי, והיום הכנתי לי בכיף שלי קילו חרוסת שני (לא יודעת להכין קצת), כדי שיהיה לנו חג אביב שמח ומתוק.

קבלו מתכון והמון אהבה:

מתכון לכחצי קילו חרוסת:

4 תפוחים ירוקים חמוצים מגורדים במגרדת דקה

200 גרם ממרח תמרים

חצי כוס שקדים טחונים

חצי כוס אגוזי פקאן טחונים

מערבבים את הכל יחד יום לפני, ונותנים לחרוסת לנוח לה ככה סתם במקרר. אוכלים על מצה או בכפית. בתאבון!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

