עוגיות או לא להיות

לאור הביקוש הנה המתכון לעוגיות השוקולד ציפס והעדשים הבאמת נפלאות מהבלוג של ניקי ב. אחת האמהות מהגן הכינה אותן לפעילות לילה בבריכה ואחרי שטעמתי אותן (וטעמתי וטעמתי…) הייתי צריכה בעיקר פעילות לילה בחדר כושר כדי להוריד את הקלוריות (אל דאגה, לא באמת הלכתי לשם. אני חוזרת לרומן שלי עם חדר הכושר לאט לאט. עד שחזרתי בשבוע שעבר- השבוע תקף אותי ביש מזל ונפילה מגעילה עיקמה לי את הרגל והשביתה את תוכניות הריצה שלי על ההליכון. אבל חזרתי למוטב ומחר אני חוזרת להליכון, ולכבוד סוף עונת הרחצה- נפרדת מגלגל ההצלה…)

ובכן, לאחר מספר ניסיונות הוספתי למתכון המקורי מעט קמח כדי למנוע מהעוגיות להימרח על כל התבנית ולהפוך למשטח עדשים…

מומלץ בחום להכנה עם ילדים חמודים..

מצרכים:

200 גרם חמאה (נא לא להחליף במרגרינה, זה לא יתקבל בברכה)

3/4 כוס סוכר חום

3/4 כוס סוכר לבן

ביצה

3 כוסות קמח

חצי כוס שוקולית

כוס קוקוס (לא לוותר! שידרוג עולמי)

שקית אבקת אפיה

חצי כפית מלח

כוס שוקולד צ'יפס (לבנים או חומים, לא משנה)

לקישוט: סוכרים עדשים

ההכנה: להקציף חמאה וסוכר. להוסיף ביצה. להוסיף את כל החומרים היבשים (חוץ מהשוקולד צ'יפס). כשהעיסה אחידה להוסיף שוקולד ציפס. פה חשוב לי לציין ששוקולד צי'פס לא כדאי ללוש בידיים כי חום הגוף ממיס אותו…השתמשו במיקסר אם יש.

ליצור כדורים קטנים מהעוגיות (קטנים באמת), להניח אותם במרחק אחד מהשני. לשטח מעט. לנעוץ עדשים בכל עוגיה

לאפות בתנור בחום 180  מעלות 10-15 דקות, העוגיות יוצאות רכות ומתקשות מחוף לתנור. לצנן (מילה יפה ל-לקרר…), לשמור (אלק, לא נשאר מה לשמור אחרי שטועמים אחת, אבל נגיד…) בכלי אטום.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מתכונים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

