כשדלת אחת נסגרת…

תודה. לכל החברים שאמרו לי לא לדאוג, אז תשבי קצת בבית. תיק תק יבוא משהו חדש. לכל אלו ששמעו אותי מתבאסת וחיזקו. אמרו מילה טובה ותמכו בי בחודש המאפן האחרון. לחברה ההיא המדהימה שאמרה לי לא לוותר לבית ספר לאימון ששיגע אותי שבוע אחרי שבוע, ועודדה אותי לעשות שינוי. לחצי המדהים שלי שסבל אותי בימים שחוסר השגרה היה לי קצת רע והכיל אותי על כל שגעונותיי. 

נפתחה לי דלת. בדיוק כמו שרציתי. בדיוק כמו שהעזתי לדמיין, לרצות. לחלום. מצאתי בית ספר לאימון חדש ועבודה חדשה (בבית ספר החדש…) והכל ממש כאן ביגור, קרוב קרוב לבית. מקום שמתעסק בדיוק במה שאני רוצה בשביל עצמי, מקום שמציע לי עתיד והזדמנויות להתפתח ומאמין בי ומפרגן.

אז אם ירצה השם (ואורן הבוס החדש שלי) ביום ראשון בעוד שבוע וחצי אני מתחילה לעבוד. 

ועכשיו אני יכולה להרגע ולעלות למטוס ביום ראשון הקרוב ולקרוע את לונדון ולהנות מהחיים.

אז חברים שלי, תחלמו. תעזו. אל תתפשרו (!) מליון דברים טובים מחכים לנו. רק שנבוא.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על כשדלת אחת נסגרת…

  1. Anat Enoch הגיב:

    הי יקירתי כייף לקרוא
    "נולדנו להצליח, לא להיכשל"
    הנרי דיוויד תורו
    לך שלוחה ההצלחה המשיכי לחלום ולבצע את חלומותיך, אשמח לשמוע אתך חוויותיך כשתחזרי.
    בידידות ענת

להשאיר תגובה

