המניפסט לרווקה המחפשת

אתר אינטרנט פופולרי פרסם קבוצה בפייסבוק שצדה את עיניי. בחורות טובות, עם ידידים רווקים, מפרסמות אותם לכל המעוניינת, רק בחורים (שטוענים) שמחפשים משהו רציני. למרות שאני כבר מסודרת בהחלט, החלטתי להצטרף. לא ברור לי אם מיד הבנתי שמדובר כאן בנושא למחקר אנטרופולוגי מעמיק, או הזדמנות נדירה לעזור לחברים הרווקים שלי להתמסד כבר, כך או כך, מצאתי את עצמי חברה מן המניין (אחת מיני 1456 בנות והספירה נמשכת)…

שלחתי הודעה לרווק המבוקש. "אני מספסרת אותך בפייסבוק" הודעתי לו. לשאלתו איפה זה עניתי לו "סורי, אין כניסה לגברים". (והנה התשובה שלנו להדרת נשים…) פרסמתי כמה מילים פלוס תמונה מחמיאה פלוס הודעה שהמעוניינות ישלחו לי בקשות פרטיות ויצאתי לדרך.

לא משנה כמה הודעות קיבלתי (הרבה…), מיד הבנתי את הדבר הראשון בתור אאוטסיידרית מוחלטת – שאנחנו הבנות לא ממש שונות מהם, הגברים. המון בנות שלחו לי הודעה בנוסח "אשמח אם תעבירי לו". להעביר לו מה? לא אמרת על עצמך כלום. לא כתבת מילה. הפרופיל שלך בפייסבוק חסום ואפילו תמונה נורמלית אי איפשר לראות שלא לדבר על זה שאין לי מושג מאיפה את או בת כמה. שלא לדבר על שאלות הרבה יותר מהותיות כמו מה הגלידה האהובה עלייך (אה, זה רק אני שאלתי את החצי בערב הראשון? זה לא אצל כולם ככה)?

אתם מבינים, לכולן ברור שעניין הגיל הוא קריטי. הם רוצים לדעת בת כמה בדיוק כמו שאת רוצה לדעת. תחביבים שלך זו דרך מעולה לגלות מכנה משותף עוד לפני שהכרתם וזו אחלה דרך בשבילי לייחצן אותך אז בבקשה, כמה מילים על עצמך ? אם את גרושה ויש לך ילדים זה יהיה נחמד לדעת, גם אם את אלרגית לחתולים…

לא, אין לי צורך באישור מהרופא וויתור על חסיון רפואי, רק קצת שיתוף, אני בעדך פה, טוב?

ועכשיו למילת הגנאי. זו שתגרום ל50 אחוז מהבנות להאנח "נו באמת!" (החצי השני משקרות לעצמן…) . כן. התמונה שלך חשובה. אני לא טוענת שבנים בוחרים בנות רק לפי התמונה אבל רגע של כנות- אנחנו עושות את אותו הדבר. אז אם התמונה שלך מטושטשת, או מעוותת, או שהיא מהחינה של אחותך ואת בעצם לא נראית ככה – לא חבל? את פה בשביל לתפוס בחור והם לא שולחים הצעות ל50 הבנות ששלחו הודעה, מקסימום ל 5 ואת רוצה להיות בדיוק שם, בין ה 5 האלה אז תעשי מאמץ. במיוחד אם הפרופיל שלך חסום ותמונת הפרופיל שלך היא כל מה שיש, מאמי, אלה החיים, ככה זה עובד.

אני יודעת שאני מחוץ לעולם הזה של הדייטינג ואפשר לטעון שמעולם לא הייתי בו אבל אם אפשר לתת עצה או שתיים לאלו שצלחו את מבחן הפייסבוק ומצאו את עצמן יושבות על הבר עם מישהו:

אם כבר הגעת, וכבר התיישבת , והוא נראה לך, תעשי מאמץ. לא כזה שרואים, כזה שאנחנו יודעות לעשות. קצת טיזינג, קצת פלירטוט, איזו מחמאה קטנה או שתיים..הם לא כאלה שונים מאיתנו, גם הם רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אם את באה בגישה שהוא יעבוד קשה, שהוא יחזר, שהוא יתחיל איתי- בהצלחה. יכול להיות שזו הסיבה שאת עדיין סינגל. וחוץ מזה חכם אחד אמר פעם " אם תמשיך לעשות את מה שאתה עושה- תמשיך לקבל את התוצאות שאתה מקבל", אז מה אכפת לך לנסות? ואל תנסי לשנות אותו. זה לא באמת עובד. אם הוא מוצא חן בעינייך ככה, בדיוק כמו שהוא, עם השטויות שלו, והחברים שלו, והצורך שלו בחופש -סבבה.  בדיוק כמו שלך אין כוונה להשתנות. מקסימום תמיד יש אפשרות לבחור חדש מחר בערב. נקסט!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

