שרמוטה!

ברגע הראשון לא הבנתי מה רוצים ממני. הפייסבוק שלי הזמין אותי למצעד השרמוטות. אותי?! אלוהים אדירים אני נשואה באושר (גדול ומתפרץ) כבר 9 שנים. יש לי 3 ילדים ונשבעת לכם כולם מבעלי. מה אתם רוצים ממני? טוב, בכל זאת העין המשיכה לקרוא. הסיפור מאחורי המצעד הישראלי די מזעזע. בשנת 1990 פרץ מישהו לבית של מישהי וירה לה בראש. והיא שרדה. רק כדי לצאת החוצה למסע יסורים מסוג אחר, כי מה? היא לבשה חלוק סיני ארוך. אתם יודעים, ירו לך בראש, את לא בדיוק חושבת להחליף בגדים. אף אחד לא רצה לעזור לה. אף אחד לא עצר את האוטו, לא הושיט לה יד. כולם חשבו שהיא זונה, אם היא לובשת חלוק כזה והיא מדממת מה היא כבר יכולה להיות?! היא לא ויתרה, בסוף מישהו הזמין משטרה ובטח אמבולנס.

בעולם שלנו את לא יכולה ללבוש מה שבא לך. את מצופה להתנהג בצורה מסויימת ולהתלבש בצורה מסויימת ואם בא לך אחרת אז אל תתפלאי אחר כך. תאמינו לי, אני יודעת. אני עדיין זוכרת. יש צלקות שלא עוברות. הן נצרבות לך בעור כל כך חזק, כמו קעקוע. לא משנה כמה מקלחות תעשי הן לא ירדו. אם את בוחרת להתלבש ככה את יכולה להאשים רק את עצמך. הכי קל להאשים את הקורבן. התוקף הוא רק המסכן הזה שלא שלט ביצרים שלו כי מה חשבת לעצמך כשהלכת עם כל הציצי בחוץ?

גמרנו להתבייש. גמרנו להתנצל על הבגדים שלנו ועל המיניות שלנו, וכמו שכבר כתבתי, אפילו אני בוררת את המילים שלי הרבה פחות בימים אלה. גמרתי להתבייש במי שאני. ואני לא צריכה חולצות גזורות ככה שכל החזייה בחוץ בשביל לצעוק את הצעקה הזאת. אני יכולה לעשות את זה עם המילים שלי. מותר לנו להיות שובבות, מותר לנו להיות סקסיות לכל הרוחות!  ולאף אחד, לאף אחד זה לא נותן את הלגיטימציה לעשות לנו מה שהוא רוצה. אפילו לא לדבר אלינו איך שהוא רוצה. החצאית שלי יכולה להיות קצרה, ממש קצרה, והמחשוף שלי יכול להיות עמוק (מטאפורה, כן, אתם מכירים את המלתחה שלי, היא רחוקה מלהיות חושפנית). והמילים שלי יכולות להיות בוטות על פני עמודים שלמים ואוי לו למי שחושב שזה תירוץ להסתכל עלי אחרת. אז אם אתם רוצים לחשוב שאני שרמוטה, או שהייתי אחת כזאת, זאת הבעיה שלכם. אנחנו נלך ברחוב ונרים את הראש ונלבש מה שבא לנו. ולאף אחד לא תהיה הזכות לפגוע בנו. לעולם.

חולצה

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

