למה אני צריכה את זה?

השאלה הבוערת בחיים שלי, בשבועות ובחודשים האחרונים. למה לכתוב שוב? למה להתחיל מחדש, לעולל את זה לעצמי, כמה מהר שכחתי את הבכי, העייפות, המתח והעצבים. הלילות בלי השינה וכל מה שזה עורר בי. הרי מצאתי ל"תחרה וצבע" בית חם. ואנחנו רגע לפני חוזה, עריכה, חנויות, מסע יחסי ציבור. יש לי טו דו ליסט שכוללת בטח עשרה או חמישה עשר דברים דחופים. אז לכתוב?

837308a36e55c728ab7bbc81b91ac7f1 לכתוב. משהו. כל דבר. פשוט כי אני לא יכולה אחרת. כי אני צריכה להיות בעשייה תמידית, כן, גם אם זה אומר של שלושה עשר דברים בבת אחת. גם אם זה מתסכל אותי ברמות מכאיבות כשזה לא יוצא לי או כשאין לי חשק. אספתי מסביבי מעגל קסום של אנשים שכמו יודעים מעצמם מתי להרים אותי מהנקודה הארורה ההיא למטה. כל אחד מהם יודע להרים לי את הטלפון הנכון ברגע המושלם, להזכיר לי דברים ששכחתי על עצמי, על החיים, על מנעד החוויות האנושיות, ומעודדים אותי להמשיך.
כי זאת אני. אמא ואישה וילדה וסופרת. המילים שלי הן חלק בלתי נפרד ממני, וכשהן אינן ההרגשה היא כאילו לקחו לי את האויר. ואני רק רוצה לנשום.

אז אני כותבת. לפעמים בכוח. לפעמים בבכי. לפעמים אני מרוצה, (בדרך כלל לא, זאת אני, הבנתי כבר. בשביל זה יש לי עורכים…) אני כותבת כי זאת המהות שלי. בין שלל הדברים שמגדירים אותי. ואני מוכנה ללילות הארוכים ואני מוכנה לכל מה שזה יביא לחיים שלי. אני מוכנה לכתוב.

IMG_20130903_215529

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על למה אני צריכה את זה?

  1. מיכל הגיב:

    לכתוב!!! לא זוכרת שקראתי משהו מטלטל כל כך, אמיתי כל כך, מדהים כל כך…אגואיסטי משהו, אני יודעת…אני מכורה דווקא לכתיבה שלך (מתוך הרבה דברים)

להשאיר תגובה

