קמפינג.

נתחיל בגלוי נאות, כזה שיחסוך לחצי מכם את הצורך לקרוא את כל מה שיהיה לי להגיד בהמשך. אני שונאת קמפינג. הנה. מי שרוצה לחתוך מכאן מוזמן. זאת תמצית העניין מאישה שלא יודעת לתמצת.

עכשיו שאמרנו את זה אפשר בהחלט להמשיך. אני שונאת קמפינג. מתעבת, מתחלחלת מהרעיון, לא מתחברת אליו בשום רמה. מבחינתי מיציתי את מכסת הלילות שלי באוהל בין החודשים נובמבר 1995- ינואר 1996 בערבות ביסל"ח בואכה ירוחם. עוד בתקופה שחשבתי שלהיות מדריכת חי"ר זה מגניב, או מגדיר אותי באיזה אופן או אומר עלי דברים שחשבתי שזה אומר- וזה לא. אני את החוויה מיציתי ברמות הכי עמוקות שלה. ואין לי צורך לשחזר אותה שוב.

רק מה? לכי תשלבי את זה עם האמהות שלך. מה לעשות, הבעל והגיסים שלי תכננו חופש, ועם כל הרצון לישון במיטה שלי, בבית שלי, מתחת למזגן שמכוון על 22 מעלות ולהתכסות בפוך, יש תוכניות שצריך לשתף איתן פעולה.

ניסיתי לעשות קומבינה. החצי שלי יקח את הגדולים, ישאיר איתי בבית את הקטנה, כולם יהיו מרוצים. אה, או שלא. כי "חבל שהקטנה תפסיד את החוויה". פאק. הלכה הקומבינה. ועם כל הכבוד אני לא שולחת אותו לשום קמפינג עם 3 ילדים לבד, כי אם יש משהו שאני שונאת יותר מאוהל זה רגשות אשמה וגם ככה אני אשב כל הסופ"ש בבית וארגיש חרא של אמא או חרא של אישה.

תהרגו אותי, אני לא מבינה את הצורך. אין בי חיבה לטבע, אני חובבת נוף עירוני עם העדפה ברורה לבירות אירופאיות, רומא אאוט, ברצלונה ולונדון תמיד. בניינים גבוהים, חנויות בגדים, קפה ו\או כוס יין בשקט שלי, זאת חופשה מושלמת בעיניי.

aa42d7d1b93aa7dd2a75442cc6033b4f

במקרים קיצוניים אני מוכנה להמיר את אירופה בצימר מפנק, שכולל ג'קוזי ענק פלוס מסך טלויזיה אימתני, פלוס חלוקים לבנים פלוס שוקולדים על הכרית פלוס עיסוי שוודי\אבנים חמות לבחירתי. אה, ויין אדום. ברור.

kfar-suite_10

למה בטבע? למה? במה חטאתי שאני נאלצת לבלות את החג על גדות נהר שקר כלשהו כשכל יתוש אפשרי ברדיוס שבין פה ללונדון עוקץ אותי? אני הרי לא אישן, וזה יעשה אותי עצבנית, מה שיעשה את החצי שלי עצבני (היום הוא עלה על זה לבד והציע שאולי בכל זאת אשאר בבית…), ואני אמצא את עצמי מתרוצצת אחרי שלושת הילדים בהיסטריה כשהראש שלי מדמיין כל סנריו אפשרי של תאונה על הפלנטה (אני היסטרית? אני? מה פתאום…).

החג הקרב מציב בפני אתגרים גדולים, ואני רק מקווה שאעמוד בהם בגבורה, שנחזור הביתה במצב צבירה נורמלי, שלא נסבול יותר מדי, פאק איט, שאני לא אסבול יותר מדי. מי שהעלה את הרעיון יכול מצידי לסבול 🙂 ושהילדים יהנו כי מגיע להם אפילו שאמא שלהם שונאת קמפינג, וזה לא הולך להשתנות.

ונקודת אור אחת, רגע לפני החג, החצי שלי שהוא הדבר הכי מושלם בעולם, קמפינג או לא, קנה לי מתנה.

GALAXY-Tab-3-10.1-inch-1

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על קמפינג.

  1. שקמה הגיב:

    כאילו אני כתבתי את זה… וחשבתי שאני מוזרה….

להשאיר תגובה

