2 ב 1: שתי מסעדות בפוסט משותף.

לרגל חגיגות העשור הבאות עלינו לטובה, (שמשמעותן שהחצי שלי סובל אותי כבר 13 שנים מתוכן 10 שנים כאשתו), החלטנו לנצל את שובה של הסבתא מנסיעתה לגרמניה ולשים פעמינו לארוחת ערב רומנטית זוגית, כזאת שלא יצאנו אליה כבר כמה זמן. מיותר לציין שהבנות לא קיבלו בהבנה את התוכניות שלנו ועשו סצינה שלא היתה מביישת אף מועמד לאוסקר, מה שהביא את שנינו למסקנה המתבקשת שאנחנו צריכים לעשות את זה יותר כדי שיתרגלו 🙂
החלטנו לנצל את השובר המפנק שישב בארנק שלי בחודש האחרון ולבדוק מה יש למסעדת "אדלה" ברמת ישי להציע. עם הגיענו למקום קיבלה אותנו אווירה חמה ומלצרית חייכנית שזיכתה את המקום מיד בכמה נקודות זכות. התיישבנו בשולחן פינתי, הצגנו את השובר והתבשרנו ש"תשכחו שכתוב בו: 2 מנות ראשונות, 2 עיקריות, קינוח זוגי, יין, שתיה חמה וקרה", בפועל יש לכם 260 שקלים, עופו עליהם.

דילגנו על הראשונות בלי לחשוב פעמים, החצי הלך על המבורגר עשוי היטב עם צ'יפס וזירו על יד, אני הפגזתי בסטייק אנטריקוט וצ'יפס, וכוס יין אדום. כאן נתקלנו במשבר ראשון. אני רוציתי כוס יין מרלו, להם לא היה. בכלל, מבחר היינות האדומים בכוס הסתכם בשניים, קברנה סוביניון ואיזה סירה או שקר אחר שלא היתה לי כוונה לבדוק. התפשרתי על הסוביניון ותנו לי להגיד לכם שאני שונאת להתפשר על היין שלי. היין שהגיע לשולחן היה בחלט חביב ומפתיע. סלחתי להם על המחדל.

01be4baf451b192f5a0216196499ca6d (1)

יצאנו עם השתיה החוצה לסיגריה לפני האוכל, פטפטנו וחזרנו פנימה כשהתבשרנו שהמנות מיד מגיעות. המלצרית החביבה שלנו ניגשה לשולחן, רק כדי לבשר לנו שהמשמרת לה הסתיימה אבל היא רצתה לאחל לנו מזל טוב ושאנחנו ממש נחמדים. על המקום היא קיבלה עוד נקודות בעיקר בגלל העובדה שהיא בעצמה היתה נחמדה. המלצרינה שהחליפה אותה הפסידה את הכל הנקודות שנצברו.

המנות הוגשו לשולחן, ההמבורגר והצי'פס היו סבבה, הביס הראשון מהאנטריקוט היה שרוף, השעועית שבאה איתו היתה נפלאה, אכלתי בחיים שלי סטייקים יותר טעימים, בטח ב 119 ש"ח לחתיכה. לא נותרה לנו ברירה אלא לבחור קינוחים. החצי שלי, הלך עך פונדט שוקולד, ובגלל שהוא מכיר את הצרכים הקולינרים שלי היטב, הוא חקר את המלצרית על טיבו של פאי התפוחים שהזמנתי. חתוך או מגורד, עם או בלי גלידה. "תקשיבי," אמרתי לה. "העיקר שיהיה חם. אל תביאי לי פאי קר כי זה יגמר רע." היא חייכה בדרכה למטבח עם הבקשה הלגמרי סבירה שלי, לקבל את הפאי החם שלי- חם.

היא לא עמדה במשימה. אמנם הפאי לא היה קפוא כמו זה שהוגש לי לפני שבועיים ב BBB ברמת ישי, אבל הוא היה חם מסביב וקר באמצע, ואלמלא זה, הוא היה יכול להיות ממש, אבל ממש מצוין. אם היו מוספים לו אגוזים הוא היה מתברג ישר לשלושת הגדולים שלי. בהנחה שהם מגיעים חמים.

נתנו את השובר, הוספנו 36 שקלים אז תשכחו מ"שתי ראשונות, שתי עיקריות, קינוח, יין, שתיה חמה וקרה". פינקנו בטיפ יפה כי היינו במצב רוח טוב. חזרנו הביתה מרוצים בעיקר מהחברה, האוכל היה נחמד מאוד. לא נפלנו מהרגליים.

המשך החגיגות היה היום בבוקר. ענייני עבודה אילצו אותנו למצוא מקום לאכול ארוחת בוקר. החלטנו לשבור שגרה ולוותר על ביקור בארומה\גרג ולנסות את ארוחת הבוקר הזוגית ב 69 שקלים של "גולדה" בחוצות המפרץ. התפריט הבטיח 2 חביתות, פלטת ממרחים וגבינות, סלט ירקות, לחם הבית, מוזלי, שתיה חמה וקרה. לכל הדעות בחלט היצע מרשים בשביל הסכום הפעוט.

הזמנו. המלצרינה שלנו, שבטח קוראים לה "אני לא טיפוס של בוקר באמאש'לכם" לא טרחה לציין שהחביתה באה עם עשבי תיבול, למזלה זה לא הפריע לאיש מאתנו. הלחם היה קטן, הקפה מיניאטורי באופן מרגיז, במיוחד לאור העובדה שלהכין כוס קפה עולה למקום פחות משקל וחצי אז תעשו לי טובה. סלט הירקות שיצא הישר מהמקרר (אפילו הכלי היה קר) כלל מגוון ירקות מרשים- כלומר עגבניה ומלפפון, הממרחים נראו כאילו הכינו אותם אתמול בערב, רגע, בטח באמת הכינו אותם אתמול בערב. את המוזלי לא קיבלנו, והמיץ, אבוי, המיץ. מיטב התרכיזים שיש לארצנו להציע. פויה!

אכלנו, שבענו, שילמנו, לא נחזור לעולם.

ובכן, אני מצפה בקוצר רוח להמשיך לדווח לכם מחגיגות העשור, להמליץ ואף להזהיר כאשר נדרש. סוף השבוע בפתח ואחריו שבוע חדש עמוס חוויות, אני בטוחה בזה לגמרי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.