יום הולדת.

בתשיעי בנובמבר אני חוגגת יום הולדת.
"את מה?" זה מה שמצופה מכל מי שמכיר אותי לשאול, כי כל מי שמכיר אותי יודע שאני ילדת קיץ שחוגגת במאי. אבל בתשיעי בנובמבר אני חוגגת יום הולדת ושיקפצו לי כולם. ובכלל, מי אמר שאנחנו לא יכולות לחגוג מתי שבא לנו, איך שבא לנו ועם מי שאנחנו בוחרות?
בתשיעי בנובמבר אני חוגגת, ואולי אחר כך אחליט לחגוג גם בעשירי ובעשרים ושתיים. אולי בכלל כל בוקר מחדש, אחליט שהיום יום ההולדת שלי, וככה אחיה את החיים, מחגיגה לחגיגה? אני בעד לחגוג את החיים, בגדול. מה זה בגדול, בענק. לרקוד אותם, להשתולל ולהתפרע, להגביר את המוזיקה בתוך הראש ולבחור כל בוקר איך תראה המסיבה. לא צריך רשימת מוזמנים ארוכה, תכלס, תבואו לבד. אתם באמת האדם היחיד שאתם צריכים לחגוג איתו, כל השאר הם תפאורה.
תקומו בבוקר, תבחרו משהו אחד ששווה לחגוג אותו, ותצעקו את זה הכי חזק שאתם יכולים. וביום שאחרי, תבחרו עוד משהו ואחריו עוד אחד, וככה, ממסיבה למסיבה, תעברו את השגרה. תהיו ילד יום הולדת כל יום, תקבלו החלטות חדשות, תכתבו אותן, תסתכלו עליהן שיגרמו לכן לחייך.
אני אוהבת ימי הולדת, ואני לא שואלת אף אחד מתי ואיך לחגוג. וזאת הדרך שלי, בין אם אתם מבינים את זה ובין אם לא. הדרך שלי, לחגוג את הקיום, (עוד שנייה אתם מאשפזים אותי באיזה כפר שאנטי עם חבורת אנשים ששרים קומבאיה, אני יודעת. גם שם אני אחגוג!)
אני בעד אינדיאנים מסביב למדורה, ולהבות שגדלות, ומוסיקה שגורמת לגוף לזוז ככה שאי אפשר לעצור.
הולכת להכין כיבוד, יש לי שבוע ויומיים להתכונן.
יום הולדת שמח לי!
*שיר יום ההולדת הנבחר בלחיצה על התמונה :

Taylor Swift

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על יום הולדת.

  1. henbennaim הגיב:

    מזל טוב,בנובמבר,במאי,בחורף ובקיץ.בישראל בלונדון בברצלונה או באי בודד:)
    איפה שתחגגי ומתי,אנחנו שם ;)❤️✌️

להשאיר תגובה

