זהב (ודיו)

הרשומה הבאה מוקדשת מתחילתה עד סופה לאישה אחת מיוחדת מאין כמוה שנכנסה לי עמוק ללב בשנה האחרונה. שחינכה אותי מחדש, שהזכירה לי מילים כמו חוזק ונשיות, שהתמוגגה בכל פעם ששמתי מייק אפ, והיא האשמה העיקרית שבגללה יש לי בתיק דרך קבע גלוס, או אודם, או שניהם 🙂
דיאנה סוסנר, המלכה האם, האישה והאגדה, וגורו האופנה שלי.
(בלוג נפרד על מסע הקניות האחרון שלנו, ששדרג את ארון הבגדים שלי והכניס לתוכו לראשונה בחיי ז'קט, ממש בקרוב).
אז ככה, כפי שציינתי בשנה האחרונה גיליתי את חיבתי הגדולה לתכשיטים, עובדה שעלולה היתה לעלות לי הרבה כסף, אלמלא חיבתי הידועה לא פחות, למציאות ומחירים זולים. מה רבה שמחתי כאשר אני מוצאת משהו שאני אוהבת, שעולה… נו, איך לומר זאת? גרושים.
הקו המנחה הוא בעיקר שילוב של זהב (לא אמיתי, אפשר להירגע), ושחור. עור, בדים, אבנים, העיקר הצבע. משהו בשילוב שלהם פשוט עושה לי את זה בעין, בלב, ומשמח אותי. התכשיט הראשון שקניתי אמנם לא ענה לקריטריון של מציאה, הוא עלה לא מעט (כמה מאות שקלים למען האמת), אבל אהבתי את העובדה שיכולתי לבחור מה לחרוט עליו, והוא הצמיד הראשון שקניתי. אפשר לבחור לחרוט מה שרוצים, שמות או כמה מילים. רכשתי אותו מחברת  jon jon jewel  תמצאו אותם בפייסבוק, או באתר שלהם.
1238278_676301092381655_455801560_n

באחת הנסיעות הרבות שלי לתל אביב מצאתי בקניון עזריאלי את חנות topten accessories, שבדיוק בדיוק חיסלה את הקולקציה הקיימת במחיר המטורף 19.90 ש"ח לפריט. מיד התחדשתי בשתי שרשראות חדשות, וזאת האהובה עליי משתיהן.

1798460_1423060324604859_704375848_n

ואיך אפשר בלי החנות האהובה עליי בעולם כולו, פריימארק, שהרביצה קולקציה ענקית בשחור וזהב, השרשרת הזו עלתה לי בלונדון 30 ש"ח, והמילה מושלמת פשוט יושבת עליה בול.

IMG-20140503-WA0004

ואם כבר פריימארק, אז גם הסניף בברצלונה לא אכזב, וכמו שאמרתי, אני לא עומדת בפני מציאות, בטח לא כשהמחיר שלהן נע בין 7.5 ל 10 שקלים. אז למה לקנות אחת אם אפשר שלוש? 🙂

20141103_162733

כפי שאתן רואות, אני לא עומדת בפיתוי. וגם אין סיבה, אפשר להתפנק בגרושים, זה משמח ומרגש באותה המידה! ככה זה כשהקיבוצניקית שבי מגלה את נשיותה, ואת חיבתה לכל הבלינג בלינג. המשימה הבאה: טבעות 🙂

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על זהב (ודיו)

  1. Narkis הגיב:

    התמונה השלישית מוכרת לי מאד 😍 געגועים.. ❤

להשאיר תגובה

